Obserwujesz?

niedziela, 9 września 2012

CZAS

Hej ;)

Kolejny raz piszę dla Was posta ;)
I choć dziś niedziela spędzona wśród książek - nadal mam czas.

Najpierw chciałam Wam pokazać saszetkę, o której wcześniej pisałam, ale nie miałam zdjęcia. 
Więc to ona:




 Powiem Wam, że moje koty to pokochały. A poza tym super to pachnie. Nawet posmakowałam, ale trochę gorzkie ;D

Odżywki do rzęs używam od czerwca jakoś i muszę stwierdzić, że wygląd rzęs się poprawił. Już nie wypada ich tak dużo. No i znacznie lepiej wyglądają:





Szałowy wygląd? Nie, ale uwierzcie, że było gorzej. Malowałam je codziennie tuszem, potem przy zmywaniu leciało po 4-5 rzęs na jedno oko. Teraz są mocniejsze. 
Raz nawet je podcięłam, jakoś w sierpniu, ale tylko kapkę. Powoli, ale odrosły ;)

Wiem, to pod okiem wygląda okropnie na zdjęciu, ni to worki, ni to.. Nawet nie wiem co ;P

A odżywkę kupiłam w Naturze za 10zł i kiedyś już o niej pisałam.



 Zdjęcie pochodzi z Internetu ;) 

A tu takie zdjęcie jeszcze wakacyjne:


Robione w Jeleńcu. 

A odnośnie tytułu posta: czas.. No właśnie, tak szybko mija. Szkoda byłoby się wszystkim przejmować na serio i tracić radosne chwile ;) 
Nie wiem jak Wy, ale ja strasznie lubię się śmiać, pękać ze śmiechu, umierać ze śmiechu, boki zrywać ;D
Łzy mi ze śmiechu już niejednokrotnie leciały, a brzuch bolał niesamowicie. 

Przeczytałam dziś pierwszą księgę książki pt. ''Cierpienia młodego Wertera''. Podoba mi się jak narazie ;) Zobaczymy, co będzie dalej.

Teraz czas na kąpanko moi Drodzy ;)

Cya  ;*

3 komentarze:

  1. zapach jedzenia dla kota to zmora całego mieszkania (;

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę mam 21 lat, w sumie to przyzwyczaiłam się już, że ludzie mówią mi, że wyglądam na 12 lol. muszę kupić mojej kici takie saszetki :)!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.