Obserwujesz?

niedziela, 16 września 2012

COŚ DLA ŁAKOMCZUCHÓW

Hejka ;)

Dziś niedziela, co nietrudno zauważyć ;D
Wstałam sobie, jak zawsze kulturalnie, koło obiadu, czyli jakoś po 12 (?). Wykonując poranne czynności toaletowe, nałożyłam też maseczkę Synergen. Ona działa! ;) 

Obiad miałam dziś pycha.. Oj tam oj tam ;D Ziemniaczki, sosik, klopsiki smażone i gołąbki, ale nie z kapusty, tylko normalne ptaki. Mięsko jak z kury, ale moje ulubione to pałki ;D 

Ale nie o tym mam dziś pisać. Jak tytuł posta wskazuje mam coś dla łakomczuchów. Moja mama wczoraj zrobiła ciasto z przepisu, który macie tutaj:





Zapowiada się ciekawie? Zobaczcie jak wygląda naprawdę:





I jak? 
Wygląda smacznie, ale jeszcze lepiej smakuje. Pewnie jeszcze dzisiaj pochłonę takie dwa kawałki ;D Chociaż może już zjedzony, nawet nie wiem. Ale każdemu w domu smakuje ;) 
Jak ktoś lubi kokosy to polecam, mniam mniam ;)

A tu Lolo, który jest zazdrosny o Brunka i Brajanka:






Starczy na dziś... Nachodzi mnie na kolejny wiersz, ale to pewnie przed snem coś napiszę. Więc może w kolejnej notce coś ciekawego się pojawi ;)

A tymczasem piszcie czy byście nie pochłonęły/pochłonęli tego placucha? A ja idę po kolejny kawałek mimo późnej pory.

Szkoła, szkoła, szkoła... 

Cya ;) ;*

6 komentarzy:

  1. jaki słodki kotek ;D uwielbiam jeść

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ciasta :) Twój kot jest taki uroczy <3
    Obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. słodki kotek! a ciasto mniam! :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lolo wygląda jakby się już najadł ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.