Obserwujesz?

sobota, 29 września 2012

AVON

Hej ;P

Sobota... Uwielbiam taki dzień, gdy można odespać cały tydzień i porządnie wypocząć. Szkoda, że weekend to tylko dwa dni! ; ( 

Wczoraj otrzymałam moje zamówienie z Avonu. Jeden z produktów, które Wam przedstawię już kiedyś miałam.

Po pierwsze:

roletka w promocyjnej cenie 7,99zł. W nowym katalogu kosztuje 13zł z groszami. 

Po drugie:

odżywczy krem do twarzy z wyciągiem ziaren z soi i witaminą E. I właśnie ten krem już kiedyś miałam. Pięknie pachnie, mega wydajny, skóra po nim jest miękka, a przy regularnym stosowaniu [chociaż może mi się zdaje] poprawia koloryt skóry, dzięki czemu wygląda na zdrowszą ;)



piątek, 28 września 2012

SKRZYP NA WŁOSY I CO JESZCZE?

Cześć :)

Przede wszystkim, chciałabym Wam, dziewczyny, podziękować za rady pod poprzednim postem ;) Są dla mnie bardzo cenne i przeczytałam je uważnie. 

Muszę zaznaczyć, że przekładam olejek na późniejszy etap. Zakupiłam herbatę ze skrzypu polnego. Mam zamiar zacząć ją pić od 1 października. Codziennie jedna saszetka na pół szklanki. Raczej na noc ;) 

Kiedyś jadłam SkrzypoVitę i nie zauważyłam jakichś rewelacyjnych efektów. W sumie, może za krótko ją jadłam... Ponad miesiąc to było. Ale jeszcze w gimnazjum ;P
Poza tym specyfikiem łykałam Silicę, która zadziałała na moje paznokcie. Polecam ;) Są to takie brązowe tabletki, u mnie nie wywołały skutków ubocznych.
Odsyłam do Internetu, apteki jak chcecie wiedzieć więcej ;)

Szybko chcę Wam streścić o tym skrzypie. Na opakowaniu herbatki jest napisane, że ma działanie moczopędne - zupełnie jak przy bratku. Saszetki pachną jak zwykła herbata. Mam nadzieję, że i smak będzie ok. 
Zawsze można się przyzwyczaić. Polecam Wam herbatę z bratka na oczyszczenie organizmu. Warunków jest kilka: rezygnacja z chipsów, kolorowych napoi itp. Żeby zadziałało, trzeba też więcej się ruszać i pić mega dużo wody. 
Jedną saszetkę z bratka na pół szklanki, parzyć 8 minut i wypić. Ostrzegam, że lepiej zatkać nos i duszkiem połknąć. 

I znów się rozpisałam nie na temat.
Herbatkę będę pić planowo przez 30 dni. Zobaczymy, czy to coś da, chociaż wątpię.

Za 30 saszetek zapłaciłam w aptece 4,20zł. A tak się prezentuje opakowanie:

wtorek, 25 września 2012

UŻYWAŁYŚCIE?

Witam ;)

Mamy wtorek, czyli tydzień szkolny się rozpoczął: sprawdziany, pytanie itp. ;)
Ja jutro będę pisać analizę na polskim rozszerzonym. Zobaczymy, co wyniknie z mojej nauki ;P

Przychodzę do Was z małym zapytaniem.

Czy któraś z Was stosowała olejek rycynowy, np. na włosy?

Nadal rozważam, czy go kupić czy nie. W sumie to niedrogi wydatek, ale chciałabym wzmocnić moje włosy, które przygotowuje na to już od dobrego miesiąca.

Jeżeli używałyście, to napiszcie mi jakie efekty, jak długo trzeba używać i czy efekt się utrzymuje ;)




Cya ;*

niedziela, 23 września 2012

NIEDZIELNY MAKE UP

Hola! ;*

Dzisiaj notka będzie nieco dłuższa, ale będzie składała się w większości ze zdjęć.
Chciałabym Wam przedstawić niedzielny make up.
Najpierw może zacznę od tego, że nie maluję się codziennie. Rano nie mam tyle czasu by zrobić perfekcyjny make up. Nie używam pudru, fluidu itp. 
Jedyne co wchodzi w skład mojego codziennego wyglądu to odżywka do rzęs bądź czasem tusz, błyszczyk lub pomadka, coraz częściej delikatny cień do powiek. 
A, nakładam korektor na syfy ;P

Ok, tyle słów wstępu.




Do makijażu wykorzystałam:

sobota, 22 września 2012

SILK BEAUTY

Cześć ;)

Kilka dni mnie tu nie było. Powód jest prosty: brak czasu.

Małe pytanko: 

czy któraś z Was używała kosmetyków Silk Beauty? 

Ja zakupiłam właśnie kulkę i narazie co mogę powiedzieć to to, że bardzo ładnie pachnie. 


Dziś pogoda mnie naprawdę wkurzyła! Robię filmik do szkoły na Dzień Chłopaka i dzisiaj musiałam wszystko zrobić, a co mi to utrudniało? Pogoda! ;( Nie miałam dobrego światła itp. Eh... Ale mam dla Was za to różne zdjęcia:

poniedziałek, 17 września 2012

DZISIAJ INACZEJ

Witam ;)

Dziś, jak w tytule, będzie innego typu notka. Zawsze daję jakieś zdjęcie przedmiotu, który zakupiłam, a dzisiaj będzie zanudzanie Was wierszem i opis dnia.

W moim życiu nie dzieje się nic szczególnego, zwłaszcza w roku szkolnym. A że nie lubię czasami hiperbolizować, tego robić nie będę. 

Siedem lekcji mi zleciało naprawdę szybko. Rano próby rozwiązywania testu z polskiego - całkiem pozytywnie. Przede wszystkim było wesoło ;) Chemia, czyli liczenie zadań, masa molowa i coś tam jeszcze... Czyli druga klasa liceum.

Najciekawszą lekcją dzisiaj dla mnie była specjalizacja z polskiego. W ogóle, cieszę się, że takiego dokonałam wyboru! Mówiliśmy o antycznych filozofiach. 
I zawsze dochodzę do jednego wniosku: wszystko czego się uczymy - wiemy, ale nie umiemy ubrać w słowa albo... Niepewność! 
Wiadomo, często jest tak, że ktoś coś wie, ale nie powie głośno, bo sądzi, że jednak myśli źle. 

niedziela, 16 września 2012

COŚ DLA ŁAKOMCZUCHÓW

Hejka ;)

Dziś niedziela, co nietrudno zauważyć ;D
Wstałam sobie, jak zawsze kulturalnie, koło obiadu, czyli jakoś po 12 (?). Wykonując poranne czynności toaletowe, nałożyłam też maseczkę Synergen. Ona działa! ;) 

Obiad miałam dziś pycha.. Oj tam oj tam ;D Ziemniaczki, sosik, klopsiki smażone i gołąbki, ale nie z kapusty, tylko normalne ptaki. Mięsko jak z kury, ale moje ulubione to pałki ;D 

Ale nie o tym mam dziś pisać. Jak tytuł posta wskazuje mam coś dla łakomczuchów. Moja mama wczoraj zrobiła ciasto z przepisu, który macie tutaj:

sobota, 15 września 2012

TAG + NOWE NABYTKI

Cześć ;)

Zostałam otagowana przez http://craazy-world.blogspot.com/

Pytania :

1. Ulubiony sport ?
piłka nożna
2. Ulubiona książka ?
''Koniec wakacji'', ''Buszujący w zbożu''
3. spodnie vs. spódnica ?
spodnie ;]
4. Jak oceniasz się od 1 do 10 ?
6
5. Ulubione miejsce, do którego zawsze chcesz wracać ?
hmm.. nie umiem odpowiedzieć
6. Imiona przyjaciółek ?
Anna
7. Chciałabyś zamieszkać za granicą? Jak tak to w jakim kraju ?
Tak, w Niemczech
8. Conversy czy Vansy ?
vansy
9. Twoje hobby ?
pisanie wierszy, język niemiecki, koty, blog
  10. Ulubiony dzień tygodnia ?
sobota, bo mogę odespać cały tydzień ;)

No oki, tak więc ja taguję:

środa, 12 września 2012

I BUM BUM

Hej ;*

Wiem, wiem.. Obiecałam notkę na temat włosów. Dziś jej nie będzie. 

Ale mam dla Was coś innego. Otóż zastanawiam się nad zakupem tych butów:

wtorek, 11 września 2012

IDZIE JESIEŃ

Hej.. 

Dziś wtorek.. Wróciłam punktualnie o 18 do domu. Zjadłam smażoną rybcię i poszłam nałożyć maseczkę. Potem siadłam do książek [jest taki zwrot?] i tak siedziałam do 20.. Potem włączyłam zacny komputer, by poszukać bajek Krasickiego i tyle. Spakowałam się i zaraz lecę spajciu, bo jutro rano dwie godziny rozszerzonego polskiego na 8! .. 

Idzie jesień, Moi Drodzy ;] Fajnie.. Nie dla mnie. Nie lubię zbytnio jesieni. Podoba mi się tylko różnobarwny kolor liści i tyle.

Jutro postaram się Wam dodać notkę związaną z włosami. A o co konkretnie będzie chodziło, przeczytacie jutro ;P

Odwiedziłam dziś Wasze blogi, ale komentarze będą jutro. 

A Wy lubicie jesień? 

Pa ;**

niedziela, 9 września 2012

CZAS

Hej ;)

Kolejny raz piszę dla Was posta ;)
I choć dziś niedziela spędzona wśród książek - nadal mam czas.

Najpierw chciałam Wam pokazać saszetkę, o której wcześniej pisałam, ale nie miałam zdjęcia. 
Więc to ona:

sobota, 8 września 2012

PLATON

Witam, witam ;)

Dziś sobota.. Ach, piękny dzionek! ^ ^
Wstałam sobie kulturalnie około 13 pochłaniając dwa kawałki ciasta z truskawkami. Ale przynajmniej się w miarę wyspałam. 
Po pierwszym tygodniu szkoły padam ale wiem, że to przecież dopiero początek! ...

Skończyłam dziś czytać ''Obronę Sokratesa''. Wiem o co tam chodzi, ale nadal mam wrażenie, że bohater tego tekstu jest zarozumiały. Nie przekonują mnie jego argumenty. Mam nadzieję, że będziemy rozmawiać na rozszerzeniu o tym, bo z chęcią się bym wypowiedziała.
Książka wygląda tak:





 Nie wiem, czy czytaliście, ale mnie w pewnym momencie książka zainteresowała. 

Dzisiaj trochę zdjęć Lolka:

piątek, 7 września 2012

TRUSKAWKOWY ROŻEK

Cześć.

Nareszcie chwila na kompa, taka dłuższa. 
Dzisiaj 9 lekcji od samego rana, zaczynając dwiema lekcjami języka polskiego. Dwugodzinny test poskutkował 4+ z zadania domowego ;) Na dobry początek.
Pierwszą klasę liceum zaczęłam 1 z WOS-u na, chyba, 2 bądź 3 lekcji. Jest postęp ;D

Dzisiaj małe zakupy w Rossmanie. Ale naprawdę małe, bo kupiłam moje ulubione maseczki, które polecam wszystkim, co mają problem z syfami:

środa, 5 września 2012

KRÓTKO

Cześć.

Eh.. Magia szkoły! Czas ją poczuć.
9 lektur na specjalizacji z polskiego + zobaczymy, co jutro przyniesie historia .. Xd 
A na podstawach z polskiego kolejne tyle i więcej lektur. Jeju! 
Zaczęłam dziś czytać Platona. Będę mądrzejsza o 10% ;DD

Rano autobus pełny.. Pełniejszy niż rok temu. No i tak stałam z Martą i Patrycją, a potem już z Anią pogadałyśmy trochę. No i do szkoły szłyśmy my i z nami Piter. Potem Ronnie się dołączyła i dzwonek na lekcje. ;P

Miło było na polskim, jeśli chodzi o rozszerzenie. Moja polonistka z gimnazjum była uczona przez tą panią, co ma ze mną teraz. Kilka podobieństw zauważyłam już ;)

Wczoraj mega przygoda z butem, który mi się rozwalił już masakrycznie.. W szkole jeszcze zaczął się rozwalać, a po szkole już tragedia. Na szczęście miałam przy sobie kasę i kupiłam nowe ;P 

Dziś wzięłam dwa kawałki chleba do szkoły i było mi mało. Mój żołądek żyje nadal wakacjami. Śniadanioobiady o 12 ;D

To tyle, krótko i na temat. 
Trzeba czytać lektury.

A jak u Was? Już jakieś sprawdziany?

Cya ;P

poniedziałek, 3 września 2012

PIERWSZY DZWONEK

Siemka dziubaski ;)

Czytając Wasze blogi mogę stwierdzić, że i u mnie super - jutro zostaje do 9 lekcji ;/ Eh. Ale co tam. Początki są ok, gorzej potem. Ta monotonia.. 

U mnie w klasie są dwie nowe osoby. Jedna dziewczyna i jeden chłopak ;)

W ogóle świetnie dziś było. Tak się uśmiałam ;)
W szkole jak zawsze uroczystość na auli, raz dwa zleciało. Jedyny znany mi element to zespół Sabaton. 
 A sama poznałam go czytając bloga kuzyna ;) 
Pozdrawiam;))

Potem byliśmy w klasach, dostaliśmy wydrukowany plan lekcji no i tyle.. Eh, niestety jutro właśnie zostaję do 9 lekcji. W domu będę dopiero koło 18. Oby ten plan się jeszcze zmienił. W zime o tej porze to już ciemno ;(

No ale dalej: 

niedziela, 2 września 2012

SCHULE

Hej dziewczyny ;)
I chłopacy [jeśli czyta to jakiś, co rozumie płeć piękną Xd]
;)

Wreszcie wymyśliłam sobie strój na 3 września do szkoły. 
A jeszcze dużo pracy mnie czeka ;D Muszę spiłować paznokcie, pomalować je no i inne takie tam.

Czy tylko ja mam taki problem typu ''co założyć..?'', gdy jest jakaś uroczystość? 

Więc tak:

sobota, 1 września 2012