Obserwujesz?

piątek, 10 sierpnia 2012

ZIMNOOO

Hej, witam wszystkich ; P

Właśnie mija piątek. I mamy weekend! Kolejny. Tak szybko mi mijają teraz dni. Chodzę późno spać, wstaję po 12.. I tak leci dzień za dniem, trochę na kompie, trochę gram w karty z mamą i tatą, trochę siedzę z kotami. I tyle. Nic nadzwyczajnego.
Gdybym była u siostry, pewnie bym jeszcze wcale nie spała. Tam jest 21 w tej chwili gdy to piszę.
Ale dość! Nie ma co gdybać.. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. 
Wczoraj obejrzałam obie części ''Dirty Dancing''. Uwielbiam ten film!!
I było powiedziane: zawsze masz dwa rozwiązania: nic nie robić albo zmierzyć się z problemem. No cóż. Ja wybieram opcję nr 2. Ciężko było się pogodzić, że angielska bajka się skończyła. Ale życie toczy się dalej. 
Przecież istnieją wspomnienia. Są zdjęcia. 

Jutro przyjeżdża Ania. Tak, cieszę się, bo w końcu zrobi się inaczej w domu - większy tłok. Nawet jak jestem z rodzicami to czuję się jakbym była sama w domu. Epoka dzieli i widzę to na własnym przykładzie. Zupełnie mam inny tok myślenia niż mama z tatą. 
Ja toleruję homoseksualizm, natomiast moi rodzice uważają, że to choroba. Przynajmniej tak zawsze mówią. Dla mnie to są normalni ludzie i już o tym kiedyś pisałam. Każdy ma prawo mieć własne zdanie, nie przecze temu, ale irytuje mnie brak tolerancji we współczesnym społeczeństwie. 
Mi geje i lesbijki nie przeszkadzają, skoro się urodzili to widocznie są potrzebni na tym świecie. Może jakieś dziecko było nieplanowane, ale chyba tylko przez jego rodziców. Jeżeli przyszło na świat to znaczy, że nie tak sobie, o! 
Ludzie są sobie potrzebni. Wyobraża ktoś sobie nagle znaleźć się na bezludnej wyspie wyłącznie ze środkami do życia? Bez Internetu, bez telefonu. Wątpie. Pierwsze dni może byłyby fajne: można odpocząć, wyciszyć się. Ale po jakimś czasie ta cisza zbrzydnie. Ludzie muszą mieć kontakt z innymi. 
Ja lubię rozmawiać z innymi, śmiać się, opowiadać, słuchać itp. I nie wiem jak można być typem samotnika w każdym calu. Tacy ludzie, według mnie, najbardziej potrzebują rozmowy.
Ale kto im to utrudnia? Inni ludzie. Bo przecież jeśli ktoś inaczej się ubiera to musimy okazać brak szacunku mierząc od góry do dołu. I to mnie właśnie wkurza: brak tolerancji. Brak, brak, brak!
Skąd to się w ogóle bierze ? To mnie zastanawia. 
To nie jest z mojej strony obojętność, że 'a niech se tak robi jak chce', tylko po prostu szanuję innych upodobania. 

Bo tolerancja to nie akceptacja tylko SZACUNEK.

Chcemy być szanowani, a zapominamy szanować innych.
To wyłącznie moje zdanie. 

Jeżeli ktoś Cię nie szanuje możesz odpłacić mu się tym samym, ale nie lepiej jest pokazać tej osobie, że masz gdzieś ten brak tolerancji z jej strony ? .. 
Nie! Ludzie wolą ulegać emocjom na każdym kroku. 
A wiecie, co ja myślę? Myślę, że ludzie zgarszają się pod wpływem mediów. I to nie, że chodzi mi o sex, bo nawet nie o to. Jak ktoś jest zboczony, niech jest itp. Niech lubi to, co robi. Ale mi chodzi bardziej o to, jak ludzie oglądają te wszystkie filmy, wzruszające telenowele, trzymające w napięciu seriale.. I co? I nic. I patrzą jak ludzie tam robią błędy mówiąc: 'ja tak nie zrobiłam. jestem lepsza/y'. I ważniejsze staje się to, czy jakiś Maciek poślubi Monikę [zbieżność imion przypadkowa] w serialu niż własne życie, rodzina itp. 
Media pokazują wiele rzeczy. Nastolatki, do których się zaliczam czytają te niektóre bzdurne gazety i ojeju nagle wielce dorosłe bo wiedzą z obrazka jak wygląda prezerwatywa. To jest bezsens. 
Nie oskarżam mediów tylko bulwersuję się tak normalnie, że ludzie wszystko chłoną i wszystko im idzie wcisnąć. 
A te reklamy! Krótkie, szybkie, trafne hasła. A wszystko po to by raz dwa przekazać celną informację. Czasem je lubię oglądać, ale to zachwalanie produktów. No dobra, rozumiem, że ktoś na tym zarabia. Ale czyim kosztem? Ludzi, którzy to oglądają i lecą zaraz do sklepu. 
Podkreślam po raz kolejny, ze to moje zdanie - trzeba się ubezpieczyć. 

Miałam napisać krótką notkę.. Ale tak - i ja ulegam emocjom. Ehh. Lecę zaraz spać, bo siedzę na piżamie.. 
Jutro małe zakupki kosmetyczne. Nie będzie mi się rano chciało wstać, ale jak mus to mus ;]

Kolorowych snów, paa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.