Obserwujesz?

sobota, 11 sierpnia 2012

ZAKUPY

Cześć. 
Tak jak wczoraj pisałam, dziś byłam w CCH aby kupić pare rzeczy.
 Zaznaczam, że nie są to rzeczy do malowania, ale przydatne. 

Po kolei:



Sory za kiepską jakość drugiego zdjęcia, ale nie mogłam dobrego światła znaleźć ; / 
Szampon zakupiłam w Biedronce [teraz te testuję] i w najbliższym czasie napiszę jak się sprawdza.




Żel pod prysznic z Lidla. Narazie wiem tyle, że świetnie pachnie ;)





I czas na mój ukochany produkt. Uwaga, uwaga:




A już się bałam, że tylko jedna jest, bo z tyłu były przewrócone w sklepie. I aż mi serce zadrżało! hehe ;)
Jedna [x2] starcza na 5-6 razy. 

Czekam na Anię. 
Cya ; P

2 komentarze:

  1. czesc :D to sa maski na twarz z tego synergen? nie zauwazyłam ich nigdy dlatego pytam. i przy okazji daj znać czy dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre ? zjebane bo tandeckie

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.