Obserwujesz?

piątek, 17 sierpnia 2012

WSZYSTKO I NIC

Cześć.

Późna pora, o tak! Ania leży w łóżku, a ja siedzę jeszcze chwilkę na kompie. 
Nie mam dziś nic konkretnego do zaprezentowania. Siedziałyśmy do piątej nad ranem, wstałyśmy koło pierwszej po południu. I dzień zleciał na oglądaniu filmów..
Najpierw ''Króliczek Playboy'a'', ''Dziewczyny z drużyny'' i niedawno ''Angus, stringi i przytulanki''.
Ten ostatni świetny film. Szkoda, że go wcześniej nie widziałam ;)

A poza tym, tak mnie naszło na miłe wspomnienia:




Ach, kochany Goku i Vegeta.
Kto z Was ogląda Dragon Ball'a?
Nie, to nie bajka!!!

Takie chciałabym mieć włoski:




Zdjęcie znalezione w Internecie oczywiście. Ech, a moje włoski są takie krótkie teraz.. ; /
Szkoda. Teraz już zapuszczam na 100% ! ;)

Zna ktoś jakiś mega sposób na szybkie zapuszczanie włosów?

A, no i dziękuję za komentarze do poprzednich postów ;))

Buziaki, pa;*

3 komentarze:

  1. Nie oglądam. Fajne chociaż? :)
    Te włoski są świeetne <3
    Ja zapuszczałam na drożdżach :D Piłam je rozpuszczone w wodzie i działało.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wmasowywuję naftę kosmetyczna przed myciem i dziala :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.