Obserwujesz?

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

WŁOSY

Cześć.

Z racji tego, że za oknem brzydka pogoda, a mianowicie jest chłodno i wiecznie zbiera się na deszcz to dziś bawiłam się włosami Ani. 

Wyglądają one w ten sposób po wyprostowaniu:





Wybaczcie ten syf na drugim planie ;)

W trakcie, gdy robiłam Ani fryzure oglądalismy film pt. ''Harold i Kumar uciekają z Guantanama Bay'' - chyba tak to się pisze. 

Więc tak:






To są najlepsze zdjęcia jakie udało się zrobić moim aparatem. 
Jak Wam się podoba ? 

Ciekawe, jaka jutro będzie pogoda. Jeśli będzie słońce, to idziemy na spacer. Wtedy można też jakieś fajne zdjęcia porobić, a tak to lipnie.. Eh ; / No szkoda, ale jeszcze w przyszłym tygodniu ja chyba do Ani pojadę więc może wtedy wyjdzie słońce (?).

Oki, to tyle na dziś. 

Pozdrowienia, paa;)

4 komentarze:

  1. Naprawdę ładna fryzurka wyszła!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki ;)
    fajna fryzura ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. b. ładnie Ci to wyszło :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.