Obserwujesz?

piątek, 3 sierpnia 2012

POWRÓT DO RZECZYWISTOŚCI

Długi dzisiaj tytuł.. Ale cóż. Dokładnie tak jest. Miesiąc bajki, a teraz trzeba powrócić do rzeczywistości. 
Żałuję tylko, że tak szybko mija czas. 
Położyłam się spać jakoś po 10 chyba. Mama z tatą mnie obudzili po 11.. Miałam jechać  z nimi, ale nie pojechałam. Byłam ledwo żywa.. I jeszcze miałam takie sny.. Lepiej nie będę ich opisywać.

Oglądałam zdjęcia z wakacji i aż łezka się w oku kręci. Dopiero co wczoraj przyjechałam, a ja już tęsknię. 
Wkurzam się, że taki jest ten świat.

Te rzeczy zakupiła mi siostra:



Chyba wszystko o czym pisałam wcześniej. 

Dziękuję ;)

Wkurzają mnie te komary i muchy, których tam nie było. Eh!

Jeszcze nie odnalazłam się w polskim świecie.. Mam nadzieję, że w końcu to zrobię. 

Nie wiem nawet, co napisać.. Po prostu: było, minęło.

Cya.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.