Obserwujesz?

piątek, 31 sierpnia 2012

PORZĄDKI

Hej ;PP

Co tam u Was? 

Dziś ostatni dzień tego miesiąca.. I z przykrością stwierdzam, że w poniedziałek czas iść do szkoły ;(

Cały czas zastanawiam się, co założyć.. Nie wiem na co mi pogoda w ogóle pozwoli.
Planuję i tak założyć spódniczkę. Jednak to zawsze bardziej elegancko niż spodnie. 
Im jestem starsza, tym chętniej noszę spódniczkę, np. wczoraj w CCH byłam w spódniczce ;D

Co sądzicie o buraczkowej spódniczce przed kolano i brązowych sandałkach ? Kurde.. Nie mam zdjęcia. Dodam jutro. 
Chociaż i tak pewnie założę czarną spódniczkę i białą bluzkę..

W niedzielę sa u nas dożynki. Nie jadę. Nie chce mi się.
Nie mam z kim konkretnie..

Dzisiaj zrobiłam małe przemeblowanko w pokoju. Kurde, niby małe zmiany, ale jednak inaczej się człowiek czuje. 

Chyba się zakochałam...

Aa, w Rossmanie jeszcze kupiłam wczoraj moim kotom taką saszetkę rybną czy coś, jakiś niemiecki produkt, ale jeszcze mój Lolo nie przyszedł więc nie nadpoczynałam.


03.09.2012, godz. 8:34 - ja na przystanku ;D

Coś dla odprężenia na dziś:




Na pewno większość z Was zna ten produkt. Ja mogę Wam go jedynie polecić, bo pachnie przepięknie ;) Przynajmniej dla mnie - cytrusowy taki zapach. Dość charakterystycznie.

Skończył mi się wczoraj szampon z Elisse. Jutro umyję główkę w tym z Natei. A w niedzielę zaczynam pierwszą butlę Bambi ;]

Nie farbuję włosów narazie. Uważam, że mój naturalny kolor i tak jest fajny ;)

Ania mówi, że jeszcze pod słońcem trochę miedź na mojej grzywce widać, ale ja myślę, że to może od słońca. Bo farbowałam szamponetką w ostatnim tygodniu czerwca, więc do tego czasu musiała zejść.

A jeśli chodzi o szamponetki, to zawsze używam z Marion i nie narzekam. Włosy są śliczne po nich, takie mięciutkie.. ;)

Dobra, piszcie co tam u Was, a ja lecę się ogarnąć, bo wieczorem jadę po książki ;P

Buziaki, pa;);*



______________________________

Już wróciłam.. Niestety ze smutną informacją.. 

Funia nie żyje i tak mi sie chce płakać.. Już nigdy nie wezmę jej na ręcę, nie przytulę.. 




Biedna moja Funia..

10 komentarzy:

  1. Co się stało Funi ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Funia jebła w kalendarz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog .
    Mocne słowa . Obserwuję . Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przykro :/

    apropo włosów to masz racje, nie farbuj, to najgorsze co można zrobić dla włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. "Jeśli krytykujesz, to uzasadnij ;) "
    Żałosny blog , czytałem całego i uważam że straciłem godzinę mojego cennego życia , ten blog to parodia .
    1.Właścicielka - to jakaś pojebana małolata , o ryju jak jej koty , w dodatku szpanuje tym co kupiła w promocji za 2 złote , to jakieś zjebane kosmetyki do wycierania chuja , weź nie wstawiaj tych biednych kotów bo już są tak pokrzywdzone że mają taką właścicielkę!
    2.O czym ty piszesz , to jest bardziej kiczowate niż te twoje kosmetyki , czytasz czyjegoś bloga żeby potem kopiować to co tam przeczytałaś , a te treści które wymyślasz sama są do dupy , np. legenda o wyciśniętym pryszczu - dramat , albo to jak dostałaś 6 z czegoś tam , za chuj wie co , albo że pierdłaś 3 razy w jeden dzień - to jest żałosne !
    3.Kwestia podlizywania , szukasz ludzi żeby ci komentowali tego bloga który i tak jest zerem , ktoś ci jebnie komentarz że fajnie pięknie , ale tak naprawdę to jest tylko po to żeby się przypodobać żeby mieć więcej "fanów"
    4.Zaśmiecony internet - jakby wszyscy wstawiali by taki szajs to internet byłby jeszcze większym śmieciowiskiem niż teraz
    Pozdro dla wszystkich czytajcych

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog! obserwuję i zapraszam do mnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też były dożynki ale nie poszłam, nie chciało mi się :D

    Fajny blog ; ) Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. współczuję utraty czworonoga;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuje Ci:( a co jej się stało?
    Świetny blog,super piszesz :) fajnie mi się ogólnie czyta twojego bloga:)
    Zapraszam do mnie:)
    Dodałam się do obserwowanych!:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.