Obserwujesz?

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

CZYM MALUJĘ USTA?

Hola!

Wczoraj wspaniały dzień, wrażenia itp.
Otóż razem z moimi rodzicami i Anną byliśmy w Grucznie na Festiwalu Smaku. 
Pogoda była mega ;) Po prostu HOT ^ ^


Co sobie kupiłam?:




Nie, nie Xd Nie ducha, ale to, co ten duch ma na sobie ;P

Poza tym wypiliśmy małe piwko i do tego frytki.
Potem się opalałam, bo tak pięknie słońce świeciło. Ania chwilę pobyła na słońcu, ale potem poszła w cień. A ja uwielbiam leżeć na słońcu.

Ale nie o tym miałam pisać. Temat na dziś to: Czym maluję usta?

 Więc tak: mam tu kilka zdjęć moich pomadek i błyszczyków i z góry Was przepraszam za kiepską jakosć niektórych zdjęć. 

Po pierwsze pomadka z Pepco za 9zł:





Mało co jej używam, bo jest naprawdę bardzo czerwona. Kupiłam ją ok. 2 lata temu, no i najlepiej przydaje się do szkolnych scenek itp. ;) Na zdjęciach wychodzi źle, mój aparat nie oddaje nigdy jej prawdziwego uroku na ustach. Zawsze jest taka jednolita czerwona plama ;/

Po drugie szminka z Rossmana, którą kupiłam rok temu na wesele siostry, kosztowała 8zł:





Trochę już ją zużyłam. Jest naprawdę fajna, bo super się na ustach rozprowadza i długo się też na nich trzyma. Często mam ją przy sobie, nawet w szkole ;P

Po trzecie to szminka z Avonu, za którą dałam.. Nie pamiętam nawet ile, ale też coś koło 10 zł. A oto i ona:




Tez już mi się kończy. Jej wadą jest chyba to, że robią się czasem takie ''wiórki'' na ustach z niej. I zostaje w kącikach ust w postaci grudek czy coś w tym stylu. Ale kolor jest fajny. Na ustach prezentuje się jako czerwień + mały połysk różu.

No i czas na ostatnią moją pomadkę. Przed Wami produkt z Oriflame'u za ok.8zł:




Już prawie mi się skończyła. Na ustach jest prawie niewidoczna, nadaje im delikatny odcień i połysk. Utrzymuje się długo i jest bardzo dobra jak na 8zł.

Posiadam jeszcze dwa błyszczyki z Avonu. Każdy kosztował ok 8-9zł.  Niestety napisy na nich już się zmazały, więc Wam nie napiszę jak się nazywały czy coś.




Błyszczyk po lewej stronie mam zawsze przy sobie. Natomiast ten po prawej jest zazwyczaj dopełnieniem jakiejś pomadki.

Nie pokażę Wam jak powyższe rzeczy wyglądają na usta, gdyż moje się nie nadają do pozowania. 
Ale na ręce jest tak [i tu niezbyt dobra jakość]:



Od lewej: błyszczyk brązowy, różowy, szminka z Pepco, Rossman, Oriflame, Avon.

Jeśli macie jakąś fajną pomadkę, którą mogłybyście mi polecić w odcieniach różu to piszcie, bo planuję zakupić ;)

A teraz moje włoski po ścięciu w drugiej połowie lipca w warkoczach dobieranych zrobionych przez Anię wyglądają w następujący sposób:




Są takie krótkie.. Nawet nie można kłosa zrobić, bo taki króciutki..

A, no i świetna wiadomość, że Xena została mamą. Ale tylko dwa żywe: rudy i czarno - biały. Rudy to pewnie będzie Kocurek. Jakie wybrać imię: Fernando czy Brajan? 

A jeśli drugi kotek to będzie kicia to jakie? Gryzelda ?
Macie jakieś pomysły ?? ;]

Teraz chwila dla Funi:






A, no i niebo, niebo piękne. Zdjęcie z wczoraj:





Oki, to tyle na dziś. Wyszła długa notka. Ale to nic.

Dajcie znać odnośnie tych szminek jeszcze ;)

I dziękuję za komentarze ;]

Buziaki, pa;**

13 komentarzy:

  1. W sprawie szminek Ci nie doradzę, bo sama używam co najwyżej błyszczyków i pomadek. Bardzo fajna jest z Nivei perłowa.
    A i śliczne warkoczyki ; ) A włosy - nie przejmuj się, urosną ;)
    Pozdrawiam! //sylwia-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne masz kolorki tych szminek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolory :)
    Ja nie używam szminek i kolorowych pomadek ;p
    Brajan - wg mnie lepsze imię. Dla kici nie wiem, nie umiem wymyślać oryginalnych imion :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolory tych błyszczyków i szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne masz kosmetyki , naszyjnik i niebo i wszytsko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh szminki, uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog ;)
    + Obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam szminki od jasnych róży do fioletów, według mnie nadają charakteru ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super szminki i błyszczyki ;) sama mam kilka z avonu, i mój nowy nabytek z Marizy przeczytasz o niej tutaj (http://ed-like.blogspot.com/2012/08/nowa-pomadka.html)
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebisty poradnik , tylko zmień tytuł na "Jak nie malować ust" :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.