Obserwujesz?

niedziela, 5 sierpnia 2012

BURZA

Hej.

Pomimo tego, że dzisiaj jest niedziela to sprzątałam. 
Dla mnie ten dzień jest taki sam jak inne, np. wtorek, piątek itd. Cóż, jedni świętują w niedzielę, ja traktuję ten dzień jak każdy inny. No i w ten właśnie sposób posprzątałam w pokoju i w łazience.

Poza tym musiałam coś zrobić z paznokciami. Miałam już takie długie i  nieładnie wyglądały. Miesiąc bez odżywki to dla nich poważna próba. 

A więc to moje paznokcie przed:




Te rzeczy użyłam:




Efekt jest taki:




Przez pare godzin nie mogłam się przyzwyczaić, że są takie krótkie. Ale już jest ok.

A, no i jeśli kogoś by zainteresowała moja odżywka do paznokci to ona:




Kiedyś już chyba o niej pisałam. Kupiłam ją w Rossmanie. Dałam z 8-9zł. Bardzo dobrze sprawdza się w roli lakieru. Używam jej już bardzo długo. Dzięki niej moje paznokcie teraz są o wiele mocniejsze, nie łamią się, nie ma białych plamek. 

A jeśli chodzi o tło zdjęcia, to mój pokój i drzwi wejściowe. Kolor ścian to farba z Duluxa o nazwie 'śliwka węgierka'. 

Zanim się na ten kolor zdecydowałam, marzyło mi się coś takiego:


No ale nie mogłam w katalogu znaleźć takiego koloru.. Więc wybrałam ten fioletowy. 

Z mamą wygrałam dzisiaj w tysiąca. Fajnie ;) W końcu musiałam, heh. 

Na wtorek umówiłam się z Anią, że do mnie przyjedzie na tydzień. Pomału już odreagowuję i zaczynam się przyzwyczajać do domu. Nadal mam takie nagłe tęsknoty.. Ale cóż, nic nie zrobię. 
Czasem lepiej poznać brutalną prawdę niż żyć marzeniami. W końcu kiedyś i tak  dopadnie mnie ta szara rzeczywistość, która zwie się 'szkoła'. 
Fajnie jest w szkole, ale najgorszy jest pierwszy miesiąc. Jeszcze wszystko nie jest na 100% gotowe i nikt jeszcze się tak nie przyzwyczai. Dopiero potem jak już się chodzi te dwa miesiące.. Wszyscy mają już tempo i ok. Wkurza mnie w LO to, że semestr kończy się już w grudniu. Wg mnie powinno być po 5 miesięcy każdy semestr. Skoro chodzimy 10 miesięcy do szkoły to powinno być po 5 na semestr. Ale to tylko moje zdanie.. 

Dziś jak sprzątałam to mnie nachodziły takie myśli właśnie na temat przemijania. Leciała jakaś piosenka w radiu, że ''nie wiesz, czy jutro będzie..'' itp. Nie pamiętam dokładnie. No i tak sobie myślałam, że faktycznie lepiej każdy dzień dobrze wykorzystać. Ale kto o tym myśli tak na co dzień ? Mało ludzi. Człowiek nie ma czasu na rozmyślania we współczesnym świecie. A zwłaszcza ludzie, co ciężko pracują. Zastanawiają się tylko, jak utrzymać rodzinę.. Jeśli chodzi o Polaków. 

Gardło mnie nadal boli. W ogóle chyba mnie komary pogryzły w nocy ; / 

Szkoda, że czas leci tak szybko. Czy nie możnaby zrobić nowego kalendarza ? Rok mógłby trwać chociaż te 400 dni.. Wiem wiem, ze wszystko to jest dobrze zsynchronizowane (?) z tym jak krąży Ziemia, no ale...

Cya Xd

1 komentarz:

  1. tak fajnie opowiadasz.. co ty na mala zabawe? umowie sie z toba i zrobimy maly skok w bok ? tak zebys mogla odstresowac sie od spraw codziennych ?

    twoj umiesniony men.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.