Obserwujesz?

poniedziałek, 2 lipca 2012

NUDNY PONIEDZIAŁEK

Hej..
Zupełnie jak w temacie: nudy Xd

No więc obudziłam się jak zwykle po ósmej i zaczęłam rozmyślać na temat czwartkowego lotu. W sumie, czuję się jakbym już tam była.. Ale ba! ; P No i tak się wzruszyłam.. Nie wyobrażam sobie tego jak będę się tu żegnać z rodzicami, a tam zaraz witać itp. Heh. No i doszłam do wniosku, że jestem buntowniczką. Ale w końcu zrozumiałam i zaakceptowałam, że tak już musi być. Ciężko było.. Oj, było ;)
Ale człowiek uczy się na błędach i każda nowa sytuacja czegoś ma uczyć. A czas leci..

Tak więc potem wstałam i zaścieliłam łózko, czego normalnie nie robię w wakacje. Już od jakiegoś czasu to robię regularnie itp. Kiedyś to mi się nie chciało. 
Ogarnęłam się, odpaliłam kompa i chyba ze dwie godziny gadałam z siostrą [Aneta ma na imię] na skejpie [tak, wiem, że to się inaczej pisze. Ja posługuję się moją spolszczoną wersją Xd]. W trakcie pochłonęłam trzy kromale chleba. Z pomidorasem ;D 

Obejrzałam Malanowskiego.. Z nudów. I robiłam zdjęcia..
Niektóre poniżej to te zrobione dziś i wcześniejsze:









powyżej moje kociaki, a teraz kilka różnych zdjęć:







Cya ;)

1 komentarz:

  1. Buntownicze koty są buntownicze.
    Etap buntu wyrażony na tych zdjęciach mnie przerasta...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.