Obserwujesz?

wtorek, 10 lipca 2012

KRÓTKI SPACER

Hej ;)

Fajny dzień dziś ; ] Wstałam koło 9. Zjadłam już tradycyjnie tosta, ubrałam się w strój i sobie ćwiczyłam. Od 10 do 11. Najpierw ćwiczyłam z telewizorem, bo siostra ma taką płytę, co tam robią takie ćwiczenia itp. Ale mi się znudziło, bo takie wolne te ćwiczenia były i nic się nie męczyłam. Więc wyłączyłam to i włączyłam sobie muzykę z telefonu i do niej ćwiczyłam różne takie tam ćwiczenia ^ ^
Potem siedziałam przy kompie i pisałam na gadu z Anną ;P

Wtedy byłam sama w domu, ponieważ siostra jest jeszcze w szpitalu. I jej mąż pojechał do niej, a jeszcze musiał gdzieś tam zajechać, no więc..
Gdy wrócił, był obiad. Po obiedzie poszłam sobie na spacer. I to jest najciekawsza część tego dnia, mimo, że u mnie jeszcze nie ma 15 ^ ^ 
No to może coś jeszcze się wydarzy, ale do tej pory, ten spacer jest najfajniejszy.

Otóż wyszłam sobie z domku i tak szłam prosto powoli i sobie obczajałam okolicę. Mówię, że wolno, ale tak naprawdę to było szybko. Nie lubię wolno chodzić. 
No i tak sobie szłam, spotkałam po drodze paru ludzi zaledwie. Tu jest tak spokojnie. Mało kto tu wydziera się i jest hałas - tu ludzie się szanują. No i właśnie tak sobie szłam, aż ujrzałam takiego ślicznego, pięknego, wspaniałego.. Kota! No myślałam, że padnę. Był cuuuuudowny ;**
No i stały takie dwie panie. Gdy obok nich przechodziłam to się uśmiechnęłam, bo tu ludzie tak robią. No i ta jedna mówi do mnie ''hello''. Więc ja też odpowiedziałam ''hello'' i się spytałam moim kalecznym angielskim czy mogę pogłaskać kota. Oczywiście, ze mogłam! Wzięłam go na ręce. Ale cudak nie z tej ziemi. Taki śliczny dosłownie.. Uwiódł mnie ;) No i te panie się mnie zapytały, czy mam koty. W ogóle nie zczaiłam, co mówią, dla mnie to było coś w stylu ''jdfhuhnjsdkfvnskjfhol'' Xd Serio! ;D
No ale powtórzyła pytanie i zrozumiałam, tzn. domyśliłam się. No i powiedziałam, że mam 6 kotów, chociaż to tak na pałę, bo mam coś koło tego, ale faktycznie jest ich sześć, razem z Waldusiem, bez małych dwóch ;P 
Ale śliczny był ten kitek, co go tu spotkałam. Ahh ;) I dlatego właśnie to jest fajny element dnia. 
Ta pani mi nawet fotę zrobiła, niestety na telefonie. Bo nie wzięłam aparatu ; / Ale zrobiłam aparatem zdjęcie tej foty w telefonie. Co prawda, jakość kiepska, ale mimo wszystko. Jak wrócę do Polski, to wtedy wrzucę oryginał.

Uwaga, uwaga!:



Ja wyglądam na tym zdjęciu okropnie, ale kit tam ^ ^ Ważne, że z kotkiem hehe ;) Oh, śliczny on jest.. ;) Szkoda, że nie mogłam go zabrać ;/ Miał taką dłuższą sierść, cudo normalnie. Mało tu kotów jest ogólnie. 


 Nie wiem, kiedy moja siostra wróci. Wtedy zaczną się spacery no i będę pomagała siostrze przy dziecku. Będzie fajnie. Raz dwa zlecą te tygodnie.. A wtedy sierpień w Polsce. Oby chociaż tam była pogoda wtedy ładna! ;]

Mam tylko obawy co do lotu powrotnego. W Polsce na lotnisku to można było się zapytać po polsku o cokolwiek, a tu to ja ani be ani me po angielsku. Znowu czegoś nie znajdę, nie zrozumiem.. A to jest straszne. Co innego, jak się jest dorosłym i się umie angielski. A ja takie tam w sumie dziecko ;P 
Oj tam, oj tam.. 

Kurde no! Znowu zaczyna padać ; / Jeny.. Dobrze, że sobie poszłam na ten spacer wcześniej. Chociaż kolano mnie mniej boli. 

Wczoraj leciał fajny film na takim jednym kanale. To był polski film, takie dwie dziewczyny były [bo to stary film] i to grały: ta, co w ''Pierwszej miłości'' gra Anetę i tamtej to nie wiem jak się nazywa, ale ona gra w ''Ranczo''.. Hmm, ma krótkie czarne włosy, taka tam baba ze wsi trochę ;D Ale fajny był ten film, bo ta jedna już miała bilet do Nowego Jorku, a druga nie i one próbowały sobie skombinować kasę i takich gości zarywali itp. ;) Polecam, niestety nie znam tytułu. 

W ogóle tak normalnie to nudy w tv. Wkurzają mnie reklamy na Polsacie. Najbardziej to jak leci ''Dlaczego ja?'' albo ''Trudne sprawy''. Ja tam lubię te seriale, czy jak im tam. Mimo amatorskiej gry aktorów, to lubię znanego Dariusza, hehe ; ) 
Nie no, ale ludzie tak gadają, a oglądają. Czasem to się śmieję jak to oglądam, ale lubię. Fajne jest, takie dla zabicia czasu jak najbardziej Xd 

Ale się dzisiaj rozpisałam. No ale nie mam zbytnio, co obecnie robić. Powiem tyle: leje coraz bardziej. Ale burz tutaj nie ma, jak już to niebo się robi takie mega pomarańczowe i leje jak z cebra, albo gorzej ;P


Pozdrowienia ! ;)

Cya Xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.