Obserwujesz?

poniedziałek, 9 lipca 2012

GŁUPIA POGODA

Cześć.

Od razu muszę nawiązać do tytułu posta. Ta pogoda jest bez sensu. Wczoraj przez chwilę było ciepło, a tak to zachmurzone i pada deszcz. Lipa ; /

Poza tym moja siostra urodziła małą Alicję i dzisiaj ją zobaczę ;))

Ogarnęłam w domu i siedzę na gg. Słucham też muzyki, w tej chwili tego: 
http://www.youtube.com/watch?v=MpbQ3mG9du0&feature=plcp

Ale dzisiaj miałam głupie sny ;D
Był jakiś magazyn i na takich łańcuchach zawieszona była kabina prysznicowa, ja miałam tam iść się myć ;P No więc poszłam, a nie było żadnej zasłony ani nic, a taki facet stary tam stał naprzeciwko i mnie wkurzała jego obecność. Potem jeszcze się okazało, że nie mam żadnego żelu do mycia, a Ania była ma dole i mi rzuciła taki męski z adidasa. Potem jeszcze mi się śniło, że cała moja klasa była w jakimś pomieszczeniu i wszyscy stali w rządku i gapili się w jeden punkt, a ja tam biegałam gdzieś i to był dalej jakiś sklep z ciuchami.. ;P I przymierzać miałam takie mocno pomarańczowe spodnie Xd 
Bez sensu sen, ale co tam ;D 

Dzisiaj się wyspałam tak nawet. Ogólnie jak się wczoraj wykąpałam to mi tak duszno było itp. więc  poszłam spać na krótkim rękawku i w krótkich spodenkach. Potem jakoś, nie wiem, która była godzina, to mi chłodno było więc założyłam koszulkę z einsteina i długie spodnie od piżamy Xd

Żałuję, że nie wzięłam mojego korektora. Może już to pisałam, ale muszę powtórzyć. 

W najbliższych dniach na pewno nigdzie nie pójdę do jakichś sklepów itp. ponieważ narazie będe pomagać siostrze. 
Muszę dziś ze szpitala wziąć też swój aparat to ponagrywam jakieś reklamy ;P A w sierpniu jak Ania do mnie przyjedzie, to też nagramy ;) Już nawet mam dużo fajnych pomysłów;]
Wgl wczoraj z Anią na skejpie przegadałam cały dzień hehe, tylko, ze ona miała popsuty mikrofon, ale to nic. Najważniejsze jest się widzieć;) Miło było Xd 

Hmm, no więc to już wystarczy na dziś.. Nie wiem, co jeszcze napisać. Może to, że ludzie tutaj są mili ;p

Cya ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.