Obserwujesz?

niedziela, 1 lipca 2012

FINAŁ

Cześć wszystkim! ^ ^

Pogoda jest... jedwabista ;D Naprawdę.. Gorąco, upał i gites majonez ;P Rano była burza i lało. No baa.. A potem jadę na odpust z rodzicami. Ogólnie on jest jutro, ale zawsze już pierwszego lipca się zaczyna. Poza tym dziś niedziela ;)

A tak w ogóle, to w czwartek farbowałam włosy na miedź. Miałam kupić tycjan, ale w ostatniej chwili czapnęłam miedź. No i dupa ;/ Wcale nie wyszło tak jak kiedyś. Znacznie słabiej. A szkoda. Umyłam głowę z godzinę temu i już prawie nic nie ma. Nie wiem, czy to wina tego, że kupiłam w Naturze. Bo normalnie zawsze kupowałam w Asterze i było ok. W Naturze ogólnie one zawsze były droższe a teraz ceny spadły. Może właśnie dlatego coś było nie tak z tymi szamponetkami. Ale nie wiem ; / Szkoda tylko, że tak licho wyszło, bo chciałam się cieszyć tym kolorem długo, a tu dupa..

Tak sobie już tęsknię za szkołą. Kurde no ; / Jeszcze troche i druga klasa. Pewnie też zleci raz dwa ;( I potem trzecia i matura.. Jeny ; p Nie chcę dorastać. Chciałabym mieć zawsze 16 lat. To taki fajny wiek i liczba też ;) 16 lat.. A tu już 17 minęło ; (

Obecnie nie stosuję już tej maseczki z Synergena, bo mi się skończyły. Ale efekty zostawiła. Polecam, polecam, polecam ;) 

Kilka fotek zrobionych przeze mnie:





Ok, spadam,
cya ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.