Obserwujesz?

piątek, 6 lipca 2012

DESZCZ

Cześć ;]

Późno kładłam się spać, mimo to obudziłam się po 5 rano ;/ Za oknem głośne dźwięki wydawały z siebie mewy ^ ^ Zasnęłam jednak hehe i i wstałam około dwóch godzin później. Trochę sobie poćwiczyłam, bo nie miałam, co robić.

Przed południem byłam z siostrą połazić po sklepach. Ale to w sumie pierwszy dzień  wakacji, więc nie ma co się spieszyć. 
Wymieniłam się z siostrą na buty ;P Wstawię zdjęcie, gdy będę mogła wgl zrzucić zdjęcia itp. 

A tak poza tym to muszę powiedzieć, że pada deszcz. Teraz już przestało, ale tak popaduje co jakiś czas. Mam nadaj jednak ogromną nadzieję, że lipiec tu spędzony pozostawi pamiątkę na moim ciele w postaci opalenizny ;D 

A no i mam tu ciekawe zdjęcia z gazety, w której się pojawiłam. Ostatnie zdjęcie o zakończeniu szkoły to mi Ania przysłała i robiła je aparatem, więc wybaczcie. Ale jakość i tak jest ładna ;) 





Pozdrowienia dla Ani i Ronnie 
+mojej rodziny ;]

Cya ^ ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.