Obserwujesz?

niedziela, 8 lipca 2012

CHWILA DLA SŁOŃCA

Hola !

Wczoraj calutki dzień padał deszcz. Nawet w nocy ; / Ehh, co za pogoda!
Ale dzisiaj już się przejaśniło z rana, teraz znowu się chmurzy. Kurde Xd

Czekam na brata, który ma przyjechać z rodziną. Jestem sama, ponieważ moja siostra pojechała do szpitala. Noc także spędziłam sama. Trochę miałam stresika, bo ja ani be ani me po angielsku, a co bym zrobiła gdyby ktoś przyszedł? No drzwi miałam wprawdzie zamknięte. Oj tam oj tam ;D

Ze dwa dni temu chodziłam z siostrą po sklepach - narazie tylko tak żeby pooglądać ;P 
A teraz to trzeba czekać tylko na ładną pogodę, żeby móc wyjść na spacer. 

Chciałam nagrać ten obiecany filmik, ale aparat został w torebce siostry, która została zabrana do szpitala. No więc nie nagram go dzisiaj. 

Na śniadanie pożarłam tosta i cipsy [wiem, pisze się chipsy Xd]. Ale się nawet wyspałam. Późno było jak się kładłam, ale wstałam przed 9. W sumie to obudził mnie sms siostry już wcześniej, ale jeszcze sobie leżałam. 

Oki, ciekawa jestem jaka pogoda jest w Polsce?
Ładna?? 
Jeśli tak to szkoda, że takiej nie ma tutaj. Mam nadzieję, że nie będzie tak, że w Polsce w lipcu będzie ładnie, a w sierpniu brzydko, a tu w Anglii na odwrót. No to by było dopiero.. Ja chciałabym się chociaż trochę opalić w te wakacje. W poprzednie się opaliłam tak fajnie.. Tyle, że opalenizna zniknęła szybko i znów jestem blada. 

Cya ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.