Obserwujesz?

czwartek, 26 lipca 2012

7 DNI

Hola ;P

Wczoraj dokonałam zakupu małego zestawu, w którego skład wchodzą:

pasta do zębów,
płyn do płukania jamy ustnej,
szczoteczka do zębów.

Zestaw nazywa się Denticlear Whitening. Niestety w Internecie nie znalazłam zdjęcia. Zrobię je sama, ale potem.

Wczoraj byliśmy na poczcie. Specjalnie założyłam bluzkę na szyję żeby się opalić, ale z racji tego, że szliśmy po 15 to już się nie opaliłam. 
Dwa dni wcześniej jak szłam sama o 12 to faktycznie mnie słońce chwyciło. ;) 
Teraz narazie się nigdzie nie wybieram, ponieważ jak Ala się obudzi to dostanie jeść, trzeba będzie ją ululać i idziemy do koleżanki mojej siostry. 

W nocy było duszno. Pomimo hałasu zrobionego przez jadące ulicą samochody otworzyłam okna na oścież i fajnie się chłodno zrobiło. Jeszcze zjadłam zimnego jogurta w nocy, bo mi gorąco było..

3 zdjęcia z wczorajszego spaceru:





Niezbyt szałowe, ale nie miałam zbytnio czasu na zdjęcia, bo byliśmy w pośpiechu Xd

Muszę włosy wyprostować. 
Cya ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.