Obserwujesz?

piątek, 27 lipca 2012

6 DNI

Jezuuu! Napisałam długą notkę, chciałam wkleić zdjęcie, coś mi się nacisnęło i bum! Nie ma notki.. Co za... !!

Więc tak:

1. Nie mogę się doczekać, gdy zobaczę moje kociaki łobuziaki..

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/559270_3531546447593_1967163897_n.jpg 
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/531497_3531545367566_80274889_n.jpg




https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/563944_3531543967531_93783107_n.jpg



https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/540198_3388379068498_970127616_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/181420_3388371788316_2069499098_n.jpg


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/530279_3057326232384_1838663667_n.jpg





2. Jeszcze 6 dni. Za tydzień o tej porze będę się wylegiwać w polskim łóżku.. A potem pewnie będę ogarniać w pokoju swoim. Oczywiście, że sprzątnęłam sobie przed wyjazdem. Mimo to, będzie trzeba znów to zrobić. A ja nawet lubię sprzątać swój pokój. Czasem mam burdel to fakt, bo mi się nie chce sprzątać zawsze. Ale najważniejsze to odnaleźć się w tym chaosie. 
Z drugiej strony - tak, lubię mieć porządek. Lubię, gdy wszystko jest na swoim miejscu. Ale sama nie jestem bardzo uporządkowaną osobą. Zdarza się, że robię kilka rzeczy naraz. Fajnie mieć plan działania czy coś, np. plan dnia, jednak to może być po jakimś czasie męczące. Mam bardzo dużo pomysłów odnośnie wielu dziedzin życiowych.. 

3. Wybieram się dziś na spacer. Ale coś dziś chłodniej.. Mam nadzieję, że się jeszcze ociepli. Bo muszę wyrównać ramiona, które się opaliły dosyć mocno.. I mam takie białe pasy między szyją, a ramieniem, hi hi ;D  Liczę, że w sierpniu będzie spoko pogoda. Jednak nadal martwię się jak to będzie na tym lotnisku w czwartek .. Wiem, że to może nic takiego, ale przy moim szczęściu.. Zamiast do Gdańska polecę do Peru ;P 

4. Dawno już nie napisałam żadnego wiersza. Nie mam nawet czasu. Chociaż może znalazłaby się chwila.. Ale to trzeba mieć wenę. Wkurza mnie czasem to, jak w szkole omawiamy wiersz i każde porównanie trzeba do czegoś odnieść. 
Nie, nie trzeba! 
Piszę wiersze, bo lubię, bo sprawia mi to przyjemność i nigdy nie dobieram słów. Piszę, gdy mam wenę i wtedy słowa same się w wiersz układają. Często sama nie wiem, czemu akurat takie porównanie. Po prostu tak musi być. A w szkole tak nie wolno.. A zresztą.. Są wakacje ;)

5. Mam już długaśne paznokcie. Coś jak te:

 

Wiem, te są sztuczne, ale ja mam takie naturalne. A nie wstawiłam swoich, bo nie mam czym obecnie ich ładnie spiłować. Siostra ma tylko metalowy pilniczek, a ja takich nie lubię. Posiadam taki zestaw:


Dałam za to ok. 25zł w KDC. Są świetne, mam już je ponad rok i tylko jeden używam. Cały czas jest dobry, a poza tym dobry dla paznokci. 

Ogólnie to polecam zakup szklanego pilniczka. Są lepsze od metalowych. Ale ponoć papierowe są najlepsze. Możliwe, że tak. Miałam kiedyś z Oriflame'u taki zestaw polerek:

 

 Najlepsza wg mnie jest biała. Paznokcie świecą się jak pomalowane. Ale szybko te polerki tracą swoje właściwości. Po kilku użyciach brązowa była do wywalenia.  A nie pamiętam ile kosztowały..

Z oriflame-u to nie wiem, co mogę rewelacyjnego polecić.
Mają dobre mydła, są naprawdę wydajne i warte swojej ceny. Antyperspiranty też są dobre ;) To mogę powiedzieć, bo przetestowałam. 
I mam krem do rąk taki:

http://www.stylistka.pl/img/kosmetyk/2798/hyacinth-hand-nail-cream-hiacyntowy-krem-do-rak-i-paznokci-oriflame_3169_3.jpeg



Szybko się wchłania, ładnie pachnie, dłonie są miękkie i skóra też ładna gładka. Nie wiem ile ten krem normalnie kosztuje, bo ja go na dożynkach w losie wygrałam ;P Polecam. Jest bardzo wydajny.

Kolejny punkt, nie wiem który.. 
Będę już kończyć. Oby słońce dziś grzało, bo chcę iść się poopalać ;]

Cya Xd



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawierające wulgaryzmy świadczą o osobie, która je dodaje, a nie o treści bloga.